Tristas första dar hos dagmamman!

Nu är Trista lämnade hos sin dagmamma, hon går där nu utan mig el mannen min, De känns helt ok, dock lite jobbigt i dag att lämna henne, då hon ville vända till bilen direkt hos såg henne, men de är bara föratt hon nu vet att hon skall bli lämnad

mEN  de känns ok! idag kommeer hon gå där till 15 då min man hämtar upp henne, jag jobbar kväll el em som ja kallar det!
Kommer ha mitt att göra med annonserna till Mitti och objektbeskrivningar!
Jag tycker de e mycket roligare på jobbet då de är mer att göra,,, vi ha ngt att göra hela tiden ej låt sittas o väntas på att saker skall komma utan de ska vänta på mig!! så vill ja ha de...
mer jobb tack!!!! el mer regelbundenhet kanske!!! är de så fel!??????????

BORDE KANSKE TA UPP DE MED MIN CHEF!  men jag helt enketl kommer ej för att göra de, ja vågar ej , vet ej hur jag skall lägga fram det!
vill enkelt ha mer uppgifter el så får ja ta en till två dar i vekcan o kunna va ledig så ja får mer effektiv tid när ja jobbar! är de fel????????????????????????????

nu så håller ni alla tumamr till oss där ute, för att tristas dagar hos d mamma går bra o budgivningen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0