Ut med gammalt in med nytt!

Har i kväll tagit saken i händer och plockat ner alla vinterkläder i en säck som skall ut i förrådet! allt utan en overallt o lite saker som Trista kan komma behöva!
Men våra goose jackor har åkt ner! inget mer vinter här!!

Måste nu inskaffa lite nytt! jag vill ha en skinjacka!! Ngn som vet en snygg o bra att köpa?
Mia, ja kan ärva din snygga!!!!!??????????????????????????? älskar den!!!
dE PASSAR SÄKERT SNYGGARE PÅ MIG:) LER!!!!

 nää ja bara måste hitta en vår jacka o en skin passar ju då bra!
Mina töser skall få nytt med! Trista skall få en Pop ( polaren & Pyret windstopper) som hon alltid haft! bara älskar dem! Fårgan om de blir en rosa el annan färg?

Tjeejrna ja de vet  jag ej ännu, får nog  ta med dem ut annars sätter de ej på sig de jag köper, så kräsna är dem!
Mannen ja han får hitta eget! han är nog värre än mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0