Värsta känningen

För ngr timmar sedan hade ja den värsta efter känningen, då menar jag hur jag mår efter en känning, hade lågt bs på 3 ngt, åt som vanligt, lagom till lunch-Och efter den så blev jag så slut, seg och övertrött som ni andra diabetiker förstår mig! Man bara måste sova....

jag var så seg, så jag sov ngn timme tills Mia ringde o väckte mig! bra där!"
S nu sitter jag o väntar påa Att  MIa o Sissi skall komma förbi o kolla in vårt hus! Kul att tträffa Sissi igen!!
Sen kommer mia lämna hem henne o vi åker vidare mot Ikea! jehaaa shopping här!!!!
O avslutar med en lugn myskväll hemma medan grabbarna grus går ut o gör stan osäkra!!!!!!!

Min man är typ aldrigf ute längre så de behöver han även om han ej kommer ddricka, sina orsaker har han!
Så de känns bra då betyder de att vi har en jobb dag imorgon ..

Tror även Tripsie håller på att bli snorig, hon går o nyser hela tiden, rinner genomskinligt snor i näsan.. Men de får hon vara nu när hon börjat på dagmamman, så länge de ej blir vvärre! Men tror ärligt hennes sjuktider verkjar ha lagt sig! hoppas på de ialalfall!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0