Västermalmsgallerian!

Idag efter en nästan heldags jobb, med start från tidig morgon, tog jag mitt pack ovch gick, här o häpnad, ensam till v-malms gallerian..... tänkte fönster shoppa lite medan  jag väntade på att min man skulle hämta upp mig! han hade samma vägar o var på väg hem..

Så en sväng runt där och runt Fridhemsplan, o jag som aldrig går  runt i stan, Men tänka er, ja klarade mig, de var riktigt mysigt.... gick in på Polaren o Pyret o köpte denna vindjacka ja hela tiden velat ha till Trista
 denna !!!!

Men kom sedan på när ja gick därifrån att ja behöver den men inte så mycket som jag trodde , inte för de pengarna den kostar...
Trista fick ju en ny jacka nyss och sedan har hon fleece tröjor som hon fick av Tommy o kan fortf ha!!!
Så denna kommer lämnas tbx, även hur mycket ja en vill ha den!...

Sedna så handla ja ett halsband ,ett långt sådant , 30 kr endast på rean, ja som hela tiden velat ha ett!
Och en mössa till Trista... rea där med! Men tror ni hon ville ha den, näää hon slängde den på marken då ja kom hem, bara intreserad av sin far o Amma som hon kallar Amanda för!!!

Mern ialafall. fick mig ett par timmar i v-malms gallerial o fridhemsplan för sedan gå ner till Lindhagsplan o möta upp mannen, Medan ja väntade satt ja och åt en daimstrut isolen... ja i solen!
Men när vi åkte hem möttes vi av så mycket svarta moln o regn! haallå fasiken va väderet ändras!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0