Åbo tripp

 på torsdag åker ja en snabb tripp till åbo fram o tbx, lämnar av tripsie hos svärepäronen som möter upp mig där... o jag åker sedan vidare hem.. till min man för mera arbete på huset. Måste få vissa saker klara nu innan festen o till slutbesiktningen av hela huset...

o denna helg är den enda helgen vi inte då har ngt , inga barn med... nästa helg är vi i finlandet, heögen efter är de kalas på triiista o karma . och helgen efter de är vår stora dag. vår bröllops fest.... då allt skall vara ngt lunda klart!

så ni förstår , vi har en hel del att stå i... omitten av aug kommer även putsarna som kommer putsa huset. så de blir snyggt.... längtar sååå eftersom då ser huset helt klart ut på utsidan, nu ser de ut som ingen som bor där mm!!!!!

mwn tbx till rubriken, ja fick med mig amanda , tristas kusse som åker med mig.. så vi kommer få en underba resa!!!!... längtar så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0