Att man aldrig lär sig!

Sitter här hemma o har lämnat trista hos dagmamman, sista dagen nu försedan har hon 1.5 veckas ledighet...
och ja har tusen saker qatt göra... men som vanligt så kommer ja ej ihåg dessa saker... sitter på kvällen o vet vad som skall göras, vilken ordning mm, men man är så du att man ej skriver upp de då!!Att man aldrig löär sig:)

Får försöka komma ihäg!...
Med kaffe i handen går allt!!! ja bara måste ha kaffe till start..... min uppiggning ni vet!
Har en regel att köra samma frulle på morgonen, de är min standard!!!!
Synd man ändå är så trött!!! skulle inte banga för att sova lite:)

tRÄNA, JUST DE .....  hade gått till gfymmet men tiden ja har trista är ej så länge så ja får vänta till hon åkert till soumi....... så får ja köra igng på morgonen lite lätt innan jobbet börjar ,för sen dras de igng ordentligt! såpåå underbart skönt!
får se om handbollen börjas med! Men skall ja köra på i bsk där ja kanske ej känner mig helt hel!!:) eller skall ja köra med jakan som är närmare mitt hem.....??????????
ja du de får vi se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kungsängen kanske? men de är så fjuttiga.... de är ju yngre än mig som attan!:)


Kommentarer
Postat av: Elise

Eller skånela med mig :D

2010-08-08 @ 12:24:47
Postat av: catta

elise: hehehe ja är nog för gammal:)

2010-08-09 @ 11:28:28
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0