Avkopplande o lungt

Nu för första gng på en hel månad är de lite lugnare i huset.. stora tjejerna har åkt till sin far..Trista har börjat hos dagmamman men öven hon fick gå ngr timmar i dag bara... som en lättare inskolning

Imorgon får hon gå om de är bra väder för är de regningt så kan ja lika bra ha d'henne hemma, då inga andra barn är där!.. ,¨åste ju få litejobb gjort men  vill ju inte låta henne vara ensamma barnet,, då kan mitt vänta!

Om hon går blir de debut för gymmet denna månad. måste sättas igng nu.. o snart börjar ja jobba. vilket är så kul. ser så fram emot de.. och kan även träna innan el efter jobbet då de ligger ca 5 min gång prommis från jobbet! bra där catta!!!
trior mitt bs värde kommer gå ner ordentligt nu när träningen sätts igng med! o de hoppas ja på!
Även om pumpen gettt mig stabilare bs.. ingen känning på den tid ja haft pumpen, o endast ngr enstaka höga värden ,men ja vet även varför de blev höga med!!!!!

dagen har varit så slapp. ja har bara varit hemma utan på kvällen då vi shoppade lite... men sånt behövs med ju!"
får se vad morgon dagen bjuder på!. måste även köpa underlakan med frotte till sägarna då trista pissar så in i norden mycket så sängen är så blöt varje morgon o då byter vi ändå blöja innan vi lägger oss samt en på natten!!!
 jehaa ialalfall måste påpeka hur mycket ja bara älskar mitt nya hår!!!! skall nu inskaffa lite exte'nsions så de blir lite längre!!!




 ojust de.. ja har kommit in i en dålig fas. orkar ej klä mig i vanliga kläder utan strosar runt i mjukisar, better bodies mest. o tajta linnen, korta shi'orts om de är varmt... inte fint mera... varför när ja endå är hemma o sånt!????
kommer ju få gå omkring med kostym o sånt hela dagarna sendan när ja börjar jobba!!
så detta är ja nu på dagarna! tråkig eller bekväm?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0