Känns så underbart skönt!

Nu har jag gått o vägt mig varje vecka för att se om de hjälpoer mig ngt. börjat tänka mer på vad ja stoppar i mig o hur mycket!
kanske ej så bra som ja borde men bättre är de o mer skärpning kommer de bli!!
Men ialalfall så har ja gått ner i vikt.... 0.5 kg i veckan kan man säga det!

första veckan var de -0.1 kg
andra vecka  var de -1.1 kg
och nu denna vecka -0.5 kg

kan de bli bättre... även om ja ej känner de så mycket utan ja känner mig ej så vätskig... så kommer de i slutändan visa resultat!!!!... har dock  3 kg till som jag vill ner tills ja mår bra....
 vet att folk där ute kanske ej tycker ja skall gå ner mer men ja vet vad ja känner o vad får mig att må bra!!!!!

3 kg till får mig att må bra. och då har jag uppnått mitt mål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0