Nya jobbet!!!

nu kommer jag med den sena uppdateringen! ang jobbet! har bara varit så trött. hämtat o lekt med trista och jobbat på huset.. så ni förstår att tiden är knapert!!!

Men ialafall. första dagen på jobbet gick bra.. var där endast bara tre timmar.. men de var lagom då huvudet värkte då¨jag gick där ifrån. niu vet alla nya intryck mm!!
fick lära mig datorn för tillfället. får en egen ny laptop sen!! :) snällt!!!! men kom in i capitex systemet lite.. var ju ngr månader sedan man kjobbade med det.. så kollade igenom lite..
Skillnaden är enorm mot när ja jobbade i stan... mycket mindre objekt. enklare. och kommer säkerligen bli mer struktur o ordning sen.... de bästa med allt att ja får hjälpa till att fixa strukturen o ordningen, de är sånt som ja älskar!:) så här kommer ordningsamma catta snart:)

idag var jag där lite längre.. fick skriva ut efterlappar... sånt som delas ut för att visa folk att de sålts en lägenhet i området o att efterstävningen på löägenheterna är stora.. så sätt ragga köpare ocjh säljare!!!

sedan så tog pappret slut så jag får forts imorgon!. då övergick ja till beställa förbruknings matrial istl!!! kul!!!!
men ja kommer långsamt in i de hela...

ny mobil har ja med nu!!!!... jehaa. så ni mina vänner ni når mig på den nya på dagasrna då ja har den andra på ljudlöst... vill inte störa jobbet mm!!!

men i helhet så är ja så nöjd med jobbet... tar med endast 13 min med bilen från hemmet!!!!.... så skönt!:)
så Fia... här är svaret på din fråga:JA.... heeeheheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0