Toning på håret/Husbygget

Just nu sitter jag o tonar håret... blir skit snyggt kan ja tro. är fortf blött så man ser ej så mycket!
Men  hopaps ialalfall! ville få lite mer glans i håret samt lite mörkare. Så hoppas hoppas!

gjorde så att ja gick till min frissa som gjorde mig till brunett o fixade toning hos henne i stl för att åka till oica o köpa värdelöst skit där... visst var de dyrt men i slutändan så blir de nog bättre resultat..
bild kommer när ja kan o har tid... nyfikna????

jajaaj nu åter till att hjälpa min man, vårt sovrum är under process... ni skal bara få se hur de blir! Lite annorlunda kan jag lova!!!!. men avslöjar inget från de hela är klart...
alal som kommer hit kommer vi få täcka av detta rum, inget avslöjande här.
natti på er där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0