Äntligen gott besked!

Sitter här hemma o tycker synd om mig själv, heheeh! skojja bara. Är fortf överlycklig ang arb intervjuven på tisdag, såååå ja längtar, att ens bara få komma dit är så kul, ett sådant stort steg. Mot rätt  riktning!

Som ja glömt berätta, Pratade ju med T läkare o nu äntligen får vi sätta in henne på dagis, om de hade inte varit för hennes imunförsvar så hade hon startat dagiset redan i september förra året... nu  6 månader senare så är vi äntligen där. snacka om ja är glad. Slippa gå hemma mer, kunna komma ut , vara jag o inte mamma.... bara:)
Eftersom ja blev klar med rehabben för ngr månader sedan o sen kunna komma ut har ju inte varot möjligt för tristas skull helller, bååda ja o mannen har fått hjälpts åt med hjälp av svärisarna med.... tackar.

Nu är de dax, tror de blir de dagiset vi fått , då blir de start den 8 mars. :) spännande!!!!!!
Nu dax att kurera mig från min halsonda, en blåsa har ja upptäckt, hoppas de bara är en blåsa o ej halsfluss.
Tjejerna kommer ju imorgon så då vill ja vara frisk.....

Så dax för The och sedan lite jobb,, betala räkningar mm då ja äntligen fått tbx min dator som varit inlämnad , de bytte LSD skärmen o ngt annat bra:) saknat den ju!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0