Äntligen

Saknat mig????
Har inte haft tillgång till min dator då den blivit sönder terrorserad av Trista lika så bredbands sticket.
Datorn , sk laptop var de glapp i samt sticket har hon böjt! hmmmm. Dator älskare som liten eller?4
Är om jag skall vara ärlig den andra datorn under 6 månader som hon haft sönder, men tur man har garanti som täcker...

Men ialfall. nu är jag tbs men med vårt gamla bredband som nu mer fungerar utmärkt!!!
Har idag varit i flängen ordentligt, iallafall kvällstid. fick en hel del uträttat- så underbart
Sedan så¨har ja gjort all pappersjobb , sorterat in i pärmar, fixat med huspapprerna , kreditivet, allt med företaget. såååå mycket som bara leg<t o ja ej orkat ta hand om, men nu är de klart.!!
Sååå skönt!!!

Imorgon blir en heldag åt jobb. ringa skattemynd, andra samtal, och lite annat som behövs. Som sortera barnens leksaker som tar upp all plats nu.

Tillbax till vardagen :

Har  haft full rulle med Trista samt tjejerna som röjt, pappa som fixat med elen under helgen.
Fick även stor besök av <jenny och jonas med Melle... som ville kika in huset, senast de var här bodde vi i sk rucklet.... alltid kul att träffa dem o nu var de ett tag sedan. Så stor melle med blivit, en riktig charm gossa som Trista flörtade med!!

handbollsmatch på lördagen med Nettan som sällskap, kul att se laget spela även om man blev sugen själv.
Lite shopping men nu är de slut med det!

Träning:
idag blev den en prommis i snön med <trista på en timme. ca 6 km tror jag om ja får gissa!
De bästa var att ja ens kom ut, är nu mer motivierad för att ta en prom varje dag, för min skull och Tristas.
Mer av de goda tack.....:)

Samt till dig Tessie: Byxorna 'r köpta på HM avd devidied. finns tom i din stl.... i kista vet ja att de finns! hur många som helst. så skynda dig, de är super sköna.....

nu skall ja sussa för tidigt imorgon kommmer troligen Linda och Malte på storbesök....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0