Dagens träning!

Blev en låång prommis i högt tempo, (fettförbrännande tempo) i exakt 100 min.
Tog mig först upp till Ica för shopping av blöjor och kvällsmat till oss, så jag tog även en annan väg dit för att kolla läget här vi bor, sedan på vägen hemmåt så gick ja ner moit stationen och sedan hem via den vägen, så de blev en långis.

Så underbart nu efteråt , för jag har alltid varit den personen som hatar att vara ute o gå, jag kan numer gå om jag har ett mål att gå till. som i dag-
På vägen hem så visste ja att de fanns butiker längst stationen så ja utforskade dessa. bra gjort. Fönster titt alltså i gå tempo...

Men iallafall så kom ja iväg och fick upp flåset. Trista satt lugnt o stilla i vagnen .
Kom hem och åt lunch för sedan nattning, hoppas hon nu sover en timme så ja får egen tid!
sova själv eller dator tid????? får nog dela upp det där! man får ju inte ens ha datorn på när den tjejen är vaken!!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det gick inte att kommentera där under hårfärgsinlägget. Men jag säger prova brunt! Det vore fräsigt!

2010-02-09 @ 22:39:01
URL: http://dolly.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0