Gårdagens Träningen!

Blev en timmes prommis med Trista i vagn.... skulle ha som mål attt komma ut och efter de blev de centrum för sedan försöka sig mot vinterstigen eller vad de hette. ett dagis som låg där , som  Trista blivit bjuden en plats redan om en månad.... hmmm skrämmande!

Måste ringa hennes läkare o se vad dem säger, ringa komunen om dagisplatsen , kolla så de inte finns mindre grupper, dagmamma mm... sånna saker är super viktiga för oss!

Men men, vi gick förbi där, de tar dock en 30 min att knata dig men man har ju bil med så!!!!!!
Men de hela känns sjukt av att sätta in henne på dagis, men får då blir ngr timmar om dagen iblörjan!
kännde ni lika som mig!!!!!j ag hade ej så¨med tjeejrna , ELLLR  så hade ja de men glömt bort:...

iallafall. jag fick min en timmes motion, nu två dagar i rad med en avslutning på kvällen av 150 st sit ups.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0