Dax för kudden!

Nu är de verkligen dax för kudden för min del, efter en jobbig dag med så svängande blodsocker så kan ni tänka  er hur slut o sliten min kropp är!
Nyss hade ja ett bs på 3,2 så en macka slank i mig , ja bryr ej mig om att klockan är mycket.
Utan nu när ja vägt mig o  märkte att ja ej ens gått upp fast ja äter så onyttigt o har ett sånt liv som alla kanske ej har.

Är nog tanken att man ej tänker på vikt mat o allt som gör att man slappnar av, visst tänker ja på de men de har ej blivit ett sådant kontrollbehov som för 6 mån sedan, då var ju allt man åt dåligt.
Nu äter ja men har bara  dåligt samvete för min diabetes skull o lite mindre fettet skull...

men ja ä'r nu nöjd med vikten, bara bli tightare..... men de kommer.
har ju bärjat bra med 2 st prommisar denna vecka.... alltid en start ju!.....

Nu skall ja sussa med min man, lite the först.. imorgon blir de mycket jobb, alla väggar skall bli klara i köket, iallaf för att kunna spackla.... och jobb på taket är viktigt, hopaps vädret är som i dag...

natti på er därute, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0