Diasend - Diabetes

Nu har jag registrerat mig  hos Diasend för att få en program enkelt till min animaspump och min One toutch Ultra easy  blodsocker mätare....
SÅ allt jag väntar på är en kabel som levereras till mig  för att enkelt kunna föra över mina bs värden, mina insulindoser och allt man kan behöva för att få en kurva och så sätt kunna se sina värden över en helö dag eller vecka / månad om så vill.!

Man kan lätt se vart man dimper  i bs , hur trenden går osv... snacka om bra!
De som även är toppen är att min läkare o sköterska andvänder sig av detta program...
De bara kopplar upp pumpen o mätare  så kommer allt upp! kan de bli bättre!!!!??????????????????

Har tidigare haft blodsocker.se men sånt jobb med att manuellt skriva ner värderna . här blir allt gjort via en usb sladd!!!

Bra för mig som kollar bs typ 10-20 gnr per dag!!!!
Och inte nog med det, fick två gratis månader... jehaaaaaa.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sedan kostar de en liten peng i månaden, men bra med start kapital för att testa o se om de är ngt att ha!!


www.diasend.com



Kommentarer
Postat av: Fia

Jag har fått hem mitt diasends paket i förra veckan men inte orkat pakat upp det..men ska ta tag i det! Men det fungerar inte på mac vilket är lite störande eftersom det är den datorn jag använder hela tiden. Men får väl koppla in diasend i gubbens dator istället men den använder jag nästan aldrig.

Kram

2010-02-15 @ 18:38:27
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0