Effektiv dag

Har verkligen varit en effektiv dag.Fått så mycket gjort även om solen skiner och jag ej ens varit ute, inte ens satt på mig kläder, sminkat mig o ser ut som jaaa kom o hjälp mig..

Fick Linda o Malte på storbesök på morgonkvisten, så en kopp av vårt nya the och sällskap var super mysigt. Men sedan gav linda sig hemmåt ovch jag satte igng med jobbet.
Har nu även fått ut vår nya kan man säga eftersom vi typ aldrig använt den, , nokia N97 mobil på blocket.
Så om ni vill köpa med kvitto o allt så säg till.... är
bara ngr månader gammal.

nu är de åter dax för att  ringa lite samtal till bla skatteverket efter att ätit o sovit en powenap på 20 min för att återhämtat sig lite. Får ju verkligen passa på..



ohoooo säger jag bara. Såg nyss att ja fått ngr mail ang mobilen, faan va kul men som alla saker man lägger ut, en hel del som hör av sig men hälften som kommmer.
men mobiler är en het marknad om man sätter ut rätt priser, olåst mobiler desutom.

En fråga:
är de fler som har problem med komentarerna på blogg.se. För ja har hört av ngr att de ej kan komentera i min blogg!!! snacka om irreterande. och man märker de då de inte kommer ngr komentarer ej ens från sina trogna vänner!!!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Inga problem vad jag vet om i alla fall.

2010-02-02 @ 15:51:01
URL: http://20090801.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0