En hemma dag

Blev de för oss i dag, mig o Trista. Förutom prommisen som vi tog i morse. så underbart skönt att ha de avklarat tidigt desutom. Men resterande dagen blev bara hemma med mys i soffan och bus. Imorgon kommer ja ta en längre prommis om vädret tillåter och de har plogat här annars kommer ja ju inte fram i snön, men ja bara måste upp till centrum, skall försöka ta mig till karlssons o inhandla lite krukor, nackdelen 'r att de är 45 min dit o samma hem, nackdel om de är kaus i snön...:) Nyss pratat med min trogna underbara vän Mia, så mycket man kan tycka om en vän som ja gör med henne, världens goaste:) nu natta, ä'r så seg, måste kolla mitt bs bara då de känns högt. ni vet smaken i munnen o segheten i kroppen, ( ni diabetiker vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0