Har jag turen?

Satte mig nyss och ringde runt till olika mäklarbyråer om att söka jobb som nystartsjobb som de heter för mig!
Och slog nr till Mäklarhuset, fick om jag har turen direkt, jag berättade om min sits och hur de skulle gå till väga, de var jätte intreserade och tyckte de lät super , så han skulle kontakta mig under  dagen för att boka in ett möte nästa vecka... hoppas o ber att ja kan ha en sådan tur!

han sade även att de sökte en ex assistent och att de ej hunnit gå vidarte med de, så om ja visade fram fötterna ordentligt så kunde de sluta i en fast tjänst sen!

ja såååå hoppas:! men tänk er, första samtalet och ja kanskew har sådan tur!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Va roligt!!!! Var nånstans? Håller alla tummar jag har :)



Ledsen att jag är så dålig på att höra av mig men det är mycket som ska hinna med nu när man "bara" är hemma 3 dagar/vecka.



Hoppas ni mår bra i alla fall så får du berätta sen hur det gick med mäklarfirman.



Kramiz

2010-02-10 @ 12:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0