Ibland undrar man?

Har i dag på eftermiddagen fått sådan otrolig pådragande smärta i min arbåge, (kronisk nervsmärta). från lunch till 16 tiden så stegra den o blev olidlig, jag fick tom ringa hem min man för att få vila el så kallade avlastning, fasiken vad ont de gjorde.
Var verkligen på brytningsgränsen, så otroligt jobbigt, så ja tog min tradolan men smärtan försvann ej helt, kvar är den men leva kan ja nu göra, Dock ej som vanligt, De gör mig ej hel som människa, ja pallar ej detta längre.

Försökte hitta på ngt när mannen kom hem så ja ej skulle tänka på de men tuvärr så gör mion smärta mig till en mindre glad person, iallaf idag, tjurkärring som ja kan vara:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0