Lyckligt besked!

Idag blev ja mer än glad! ja låg o sussa med trista när telefonen ringde, orkade verkligen inte svara, så seg och att Trista skulle vaknat upp så ja lät de gå, då hörde ja attt de som ringde lämnat medelande...

Efter vår vilo paus ringde ja upp svararen, de var Från Mäklarföretaget jag var på intervju hos igår!
han lätt glad, positivt där!!!!

Så efter ett ta så ringde ja upp. JA FICK JOBBET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! såååå kul!!!
Jag kan ännu ej ens fatta de. fattar ni, ja kommer få arbete på ett känt företag inne i stan , de har hand om alla lägenter i innestaden o tar sig även an utanför stan...
Snacka om villken möjlighet för mig....  såååå stor möjlighet så ni anar ej! Och att bara få komma ut i arbetslivet... De är de största för mig efter att gått hemma med Trista och rehaben...DSå glad som ja nu är nog ingen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0