Mina Tjejer

idag kommer allla mina tjejer hit. så mysig vecka vi skall ha det!
Trispie är så glad över att ha sina systrar hos sig-....... och ja så klart!

Har under dagen tagit de så lungt, vilat upp oss, kollat på film och legat med täcket i soffan fram till kl 14. snacka om man behöver den mys stund i bland med!
och efter vi hämtat tjejerna så åkte vi o handlade pizza. så nu sitter man äcklad o mätt av en halv pizza.... ja orkar aldrgi en hel..:) bra det!

Får se hur bs blir under kvällen! får nog puta in en del ex insulin om ett par timmar, som vanligt med pizza...
annars har bs varit toppen vbra... känns så skönt! o jag mår så bra av att ligga lågt. Är bara skrja att få så höga värden ibland så ja kollar bs hela tiden, då ja känner mig skum i kroppen! men då ligger de oftast runt 7. så skönt! slipper nog ketonerna nu!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0