Nervös!!!!!

Så de heter duga. Kom ej ens ihåg då jag var så här nervös sist...Men lite nervös är alltid bra .
Kom ihåg handbollen, då ja var nervös så spelade ja som bäst... Så bara tänka i samma banor här!

Gå in med bra hållning, huvudet högt och stråla självständighet/bra självförtroende!!!! De måste man även om man ej har!
tack mia för pratstunden i går, du hjälpte o har hjälpt mig så mycket!
Allt ordnar sig, ja skall se till att du LER :)

Här är iallafall ja , detta blir de om ja ej ändrar mig i sista stund, ridstövlar, dessa stövlar? hmmm.. kommer väl änra mig ett antal ggn!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt! Å lycka till =)

Kraaam!

2010-02-16 @ 09:00:08
URL: http://tassandra80.bloggplatsen.se
Postat av: Tess

Hej Catta. Vad fint ni har fått hemma. Gillar er stil massor, lite som vi har hemma ;) Jag läste igenom att du ska på en arbetsintervju, håller tummarna att det går bra. Det är ett bra tecken att vara lite nervös för då kommer du vara fokuserad under mötet. Ha det bäst! Kram!

2010-02-16 @ 10:16:26
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Annelie

Go tjejen! Det kommer gå strålande, vem vill inte anställa en kanon tjej! :-) Och eftersom det är i stan så kan vi ju luncha titt som tätt :-)



Glöm inte berätta hur det gick!



Kram kram

2010-02-16 @ 16:35:06
Postat av: Mia

Tack gumman :). Love you :)!

2010-02-16 @ 22:26:04
Postat av: Tess

Häng med vettja. :) Även om du inte gillar att dansa så kan vi även stå och chilla i baren. Bara att höra av sig om du vill hänga med. Allt nytt är ju lite nervöst, vet bara hur jag hade det här på banken för ett år sedan.. nu är jag varm i kläderna och arbetsuppgifterna känns helt ok..även om det inte alltid är så kul =) ha det gott. Kramen!

2010-02-17 @ 10:01:34
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0