Överlycklig

Idag är jag sååå glad, tralalala. näää men glad är jag då jag under typ flera månader ej vågat ställt mig på vågen, och sist jag gjorde det så vägde jag ca 4 kg mer än jag ville....:(

Så i dag elller rättare sagt den sista tiden har ja kännt mig lite smalare, så i morse trots jag vågen, hade dock satt upp en vikt i huvudet som ja var rätt säker på att ja skulle ha vägt, eller ialalfalll varit inärheten av.

Upp på vågen blev de och den visade hela 6 kg mindre än vad min max vikt i huvudet va. snacka om man blir glad:)
åå hooo nu är de bARA ATT UNDNERHÅLLA DEN O TIGHTA TILL SIG FÖR SLAPP ÄR JAG. DE LOVAR JA!
 tänk er att ja med fött tre barn heeheh!!! kommer skylla på de hela livet, ler.....:)

näää tbx igen, jag är glad o de är viktigast,,, ett tilo till så är ja i min sommar vikt ja var när vi gifte oss.
Då mådde ja bra så varför inte må de igen.?
När de sadan är dax för börja träna så blir de högre siffror på vågen men då är de ju en annan sak... Då är de muskler. och de skall ja ha!½!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0