Pulkaåkning, köksrenovering samt mys!

Idag har ja spenderat dagen med min dotter, lagt all min energi till henne,,... mös och tog de lungt på morgonen sedan efter lunch så klädde vi på oss och gav oss ut i solen... fick dra runt tripsie med pulkan i en timme.
Så hon älskar de... varje gång ja försökte gå tbx så gallskrek hon o ville fortsätta så de var bara att göra det!

Sedan så gick vi in o mös .hon drog  ut alla leksaker så de såg ut som världen sprängts här! heeeh!
På kvällen blev de lite mer mys med mannen, och när tripsie somnade så  gick ja o mannen ut o satte miscrolit på väggarna.. så nu är två väggar klara i köket , bara målning som fattas...
Ihelgen hinner vi nog mycket... vi har bara ej haft orkane att köra på som tidigare.... men nu så mså¨ste  vi de.

För när ja börjar jobba så mste ja ha tillgågn till kök, måste ha mina matlådor mm!! sedan så saknar ja att ha ett kök. ja håller på att få jucket... vill ställa mig o kuna göra en omellett.. sååå ja saknar mina ägg!:)
Så mina vänner där ute, bjud mig på en omelett el äggröra snälla!!!!! heeeheheh!!!!!



Köket för ca tre veckor sedan! nu är mer gjort. balken som ni ser i bakgrunden i taket är ingipsad och väggarna är nu miscrolitade...
Mer bilder kommer sen!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0