Seeegt.

Nu skall jag snart lägga mig och sussa för vår kära dotter kommer vakna tidigt, som vanligt nuför tiden, bara att stiga upp och sätta på sitt kaffe, njuta av teletubbies och en mysig tjej som är helt underbar på morgonen!!!
Så hon kan charma folk! fått från sin far:)

Imorgon fyller min äldsta dotter Izabelle 9år!!! min sötis blir nu stor tjej.... synd bara att hon är hos sin far.Men troligen kommer till helgen så då blir de party...
Måste ringa o sjunga för henne innan hon åker till skolan... De känns som de ej finns ngt viktigare än att gratta sina barn på morgonen om de ej är hos en denna dag.... iallfall fall fårn mig!

Saknar dem så när de ej är hos mig!!!!



Nu skall ja lägga ner dator för min skönhetes sömn, hoppas ja mår bättre imorgon från min diabetes så ja kan komma ut på en timmes rask prommis. Som skall bli min dagliga dos av träning under en tid!
Både ja mår bra av de för diab skull o min egna hälsa skull och Trista älskar det!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0