Shopping med Mia!

Idag  tog ja på mig kläderna o skaffade ork för att ge mig mot kista C för en shoppign o mysdag med min mia.!
Vi hade bestömt detta iu en vecka nu o inte skulle jag banga för mitt bs strrular????
Näää de var skönt att ja startade min sprutor i morse så ja mådde bättre o kunde ge mig av..

var så skönt att få träffa Mia o komma ut lite även om resterande världens kändes som att vara i samma centrum som oss:) men vi tog de lungt, shoppade en hel del och åt en lättare lunch där vi snacka av oss.

Ingen stress alls o dde gillar ja då vi inte har så mycket tid att sesw för mia har verkligen ett intensivt jobb som resulterar i mycket resande o allt där intill!!
Samt när ja ej spelar handboll längre så träffas vi inte lika ofta som förr!!!!
Så så mysigt var det!

Både ja o mia fick oss en hel del snygga kläder.... Tack att mia har så bra koll på vad man kan ha på jobbet så blev hon min personliga shopper...... som ja kallar det:)
fick en hel påse med mig från MQ o lite från HM... jag är mer än nöjd!
bilder kommer eftersom ja använder kläderna..... snygga som faaan, ja är skit nöjd med allt,. Mannen gillade de med! och inte nog med de. så hade ja en bra rabatt på MQ. även 100:- HM... de är allltid ngt ju!

Ett sött kort på mia avslutar ja med! Aäg till mia om du vill att ja skall ta bort det! då gör jag det!
Är på mig o Mia på vår bröllopsdag i somras!... Middag på Jensens sveavägen!

Kommentarer
Postat av: nr 2

wow du skulle passa super med mörkare hår längar att få se:)

2010-02-26 @ 21:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0