Skön slappar dag!

Idag har ja o Tripsie tagit de alldeles så lungt som man kan!. Har gått runt i mina sovar kläder som ja brukar kalla  det. och ej ens varit utanför dörren fråns nu på kvällen då vi besökte vetrinären!

Vi tog ikapp oss helgens bravade med sömn o slapp.. Så skönt! ja gillar verkligen att ta de lungt då vi är hemma för snart börjart vardagen med jobb och stress. Så enda tiden ja kan slappa o ta de så här lungt är nu!

Som tidigare mammaledigheter med tjejerna var de ständigt stress för att alltid göra ngt på dagarna, ja fattar ej de. koppla av om man kan o barnet tillåter de för snart blir de koas..... full rulle med lämning o hämtning på dagis med skrikande barn samt till jobbet, skolor o läxor mm!
Hur hinner man!!!!! sedan skall man ta hand om sig själv på de hela! Träna , jeaaaa, vad är de...
Man får försöka hitta sig en egen tid där immellan men de är svårt... svårt att låta de gå runt för alla samt hämtning av tjejerna på andra sidan stan.. de tar sin lilla tid (3 timmar per resa) från dörr till dörr!

Och ork , de måste man ju med ha! ja vet att många kan få de att gå runt, vilket ja med kommer få så småning om men jag är en LAT person , inget att sticka under stolen med!
Ja kör på de gör ja men vill ja lata mig så gör ja de. SÅ som nu!!! Tycker  de är helt unbderbart att ta de lungt o lata sig.. dag in o ut!!!

Passar på för om exact 15 dar starta ja mitt nya liv ,mitt nya jobb som ja så skall satsa på! ja skall nu bli ngt o tjäna pengar!!!



Jag med mina stora tjejer på kryssningen under julen! Riktig mysig slappar o familje tid för oss! bara ja o mannen med tjejerna medan Trista var hos svärisarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0