Sovmorgon trots barn!

Inte oftas man får sovmorgon i detta hem men i dag sov eller låg jag i säöngen till kl 08,30.
Tindra b´vaknade upp redan kl 06,30 men låg kvar en ti´mme till  och tills slut vaknade Trista.
De satt sedan i soffan o kolla på fILM. Så söta de tre tjejerna är tillsammans, de leker och  busar och har så kul, självklart förekommer de bråk ofta... men syskonkärlek ni vet!!!

Men de tog snällt hand om trista , ´ja bad ej ens om de, utan de leker så tillsammans, så jag kan koppla av lite, riktigt mysigt o kul för deras syskonkärlek.

Just de, igår kom iza med en alla hjärtans dag present till mig, ett fint kort med så fin text om hur mycket hon älskar mig  och Tindra fick ett lika dant, så fint kort på henne var med!!! så stor min tös nu blivit!!! min prinesessa. eller mina prinsessor ska ja säga!

Nu sitter iza o Trista o sorterar film medan Tindra är med Mannen o handlar bygg saker, Tindra älskar att få följa med o hjälpa till! Igår hjälpte hon mig handla medan mannen var kvar med de andra tjejeran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0