Uttråkad men lättnad

Sitter nu i sängen o bloggar medan mannen min samt trista sover brevid . Trista somnade tidigt o mannen är slut. Han har ju tagit hand om både mig o trista i snart två dagar... min underbare man!!!!

Jag är lite lätt utråkad men borde ej vara. Då ja varit i farten hela dagen.
Har nyss varit uppe i centrum o hämtat ut mitt insulin, sprutorna då alltså samt handlat till kvällen!
Cola zero för min del. kanske ngn frukt i stl för godis..... en tugga kan man dock smaka men ej mer!!!!!

nu är de stor sattsning på bs här....
Får se om vi gör ngt på huset i kväll när mannen är så slut samt de är ju hockey match, finland spelar... mannen som vill se! vad skall ja göra då???????

kanske gå igenom min garderob el lngt.!!!
en del kläder som rycker därifrån då ja ej använder dem! sedan så skall el m¨åste vi hämta vår byrå från svärisarna... som skall vara här inne i vårt rum... klädesförvaring tack!!!

samt  till Jysk för hämta ut vårt köksbord med stolar som kommit in! jehaaa.!!! äntligen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0