Vilken drama!

Vilken jävla drama de blev ang tidigare inlägg! Tack ni som stöttat mig o VET vad o hur ja har det.
Tack Johanna, och Mia, ni vet VAD SMÄRTA är....  sorry men sant. önskar ni ej hade de men sånt e livet ibland!

Nu åter till de goda positiva livet, helg, god mat, kärlek med barnen och kanske fint väder för att avsluta med en spännande vecka med mycket att göra, arbetsinterjuv, Min äldsta dotter  fyller 9 år och åter träff med diabetes pump kursen. De skall bli spännadne, se hur de  gått för dem eftersom vi var ett gäng på 15 st som startade samtidigt, men då med olika pumpar.
Har nu gått 6 månader sendan starten, så kul att se dem igen!


Kommentarer
Postat av: Camilla

oh fy va hemskt. Hatar att insulinpumpen inte kan vara riktigt säker..



Hur är det annars med dig?



Kram!

2010-02-11 @ 22:12:50
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Här där jag bor så händer det aldrig att man går på några pump-träffar. Antingen så trillar man ur systemet eller så blir de inställda. Men det är bara jag och ett gäng med gubbar som har pump i min kommun. Inte så kul att träffas då.

2010-02-12 @ 18:41:30
URL: http://20090801.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0