Alldeles för mycket att göra!

Har verkligen inte haft ngn tid att skriva i bloggen nu på ett par dagar. Har alldeles för mycjet att göra med huset då mannen min börjar jobba heltid den 8 :e och vi bara måste in i huset till dess. Så allt  tid gör till huset nu!

Ja vet att ja är  tråkig o inte umgås men snart är ja en ny tjej. bloggar, umgås och tränar!! bara mer än vad ni tror :LÄNGTAR!!!!!!! Men snart så!!!!!!

SÅ Hanbolls Fia... ja återkommer.......... hahahaa läser din blogg ständigt iallafall op försöker svara heheeh!!!
måste få tid för varandra på msn med! heheeheh!!!!! men de kommer!! bra kämpar dessutom!!

Nu har även tjejerna kommit o stannar till fredag! Min mellersta tjej fylller 7 år den 10 jan, stora tjejen!!!!
måste komma på ngt bra tills dess!! frågan om vad!??????????????????

Nu i sängen , trött som faan.. har kaklat pannrummet, tvåttrummet... och snart ärt lilla badrummet klart...
köpt nya fondtapeter i v-rummet. och idag målar fönsterkarmarna i v-rummet... kort lägger ja in i mån om tid men de kommmer!!! lovar!!!!!

kram natti!!!



Kommentarer
Postat av: TESS

Ta det lugnt stumpan!

Jag finns här på MSN sen när du har tid =)

Jag har fullt upp på jobbet på dagarna ändå.. hehe

Hoopas ni hinner klart nu med huset så ni inte behöver frysa ihjäl.

Pöss å Kram

2010-01-04 @ 09:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0