Dagens!

HAr idag ej gjort ngt speciellt utan bara varit på de sämsta humöret.. Inget som stämt i dag om ja säger så!
allt bara fel o åt helvete men de har nu löst sig som turen var. Allt toppewn nu!!:)

Skall ut i huset o jobba nu, upp med taklister i v rummet, microlita väggarna sedan målning på sista väggen, och in med handfat o skåp i badrummet. Så jaaaa de finns en hel del att göra...
Imorgon kommer VA killen o fixar de sista inför kopplingen av pannan mm! hejajajajaj!!!!

nu fix snart jobb! bra fredagskväll va!??? vad har ni för er denna dag? Tänk  då på mig som jobbar! ingen som vill hjälpa mig? eller byta???

Blodsockret: jaaa denna dag har de varit bra... ja har ju en svag tedens ,ellelr stark rättare sagt, att ja kollar på min pump för att se dagliga dosen av insulin samman lagt.. och de senaste dagarna är detta halverat!! jehaaa.
de betyder mindre kolisar o snusk!!!

idgår låg de på 34 enheter allt som allt!  nu är ja uppe i 28 än så länge!!!
ingen annan m,ed pump som har denna dåliga erfarenheten o viljan till det som ja gör???



Den snygga rosa har ja!!!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Vi ligger ungefär på samma dygnsdos tror jag! Jag har oftast mellan 28-32e per dygn. Imorgon ska jag träna så då blir det nog lite mindre enheter men ska ut på kvällen och dricka lite vin & äta gott så då blir det nog extra iaf men vad gör det egentligen;)

Kram på dig!

2010-01-08 @ 20:28:54
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0