Handbollsmatchen

Var i dag i väg på handbollsmatchen som mitt lag hade idag. Möte de som låg över strecket... Har tidigare spelat rätt lika mot dem, förlust med ca 5 bollar. som i handboll ej är mycket!!!

Var super att få komma iväh utan Trista. få sitta o konsentrera sig på ngt utan barn, men dock följde Tindra med men de är bara kul, hon klarar sig självgående och är bara kul att ha som sällskap...
Iza ville stanna kvar med Mannen o Trista...
Vi hade en riktigt mysig dag ja dottern min...

Så in i hallen kom vi, mött av johanna utanför som stressade för hon hade jobbat. alltid lika kul att se henne spela. Så duktig linje hon är! synd bara att ryggen ställer till de för henne!

Sedan tessi, ojoj vilka finter hon gjorde på kanten, en rikitig kämpe med så snabba fötter, snabb o ettrig. o påminner så om mig, vi hoppar på fel fot vid skottläget.!!!

Mia, aahahaa vad skall ja säga. vilken matche bruden gjorde. en av de bästa ja sett på länge, riktig hög klass där!
Jaa, skall nämna alla.... som var duktiga o kämpade ihop!!!
Malin
, vilka välplacerad o snygga skott som vanligt..
Tove: alltid lika kämpande , men du måste våga ta för dig mer tjejen, du har de i dig o är en riktig duktig o stark tjej, visar de så väl på träningarna, våga lika på matcherna så ligger du i målstatistiken med Mlin skall du se!!

Cissi: Grymt av dig att köra träning på sidan av plan trotts din skada / rehab!!! goo for it! DÅ är du snabbt tbx!

Ja tbx till matchen VI VANN med 24-22. jehoooooooooooooooo:) Grattis tjejer!!




vAr sååå undebart att få komma iväg och träffa alla.
Skall ej glömma Netta o Flisan som underhöll mig på bänken!  Och Limpans o Johannas mamma!!
Kul att komentera matchen o sånt med ngn:)

Sade även till tjejerna o tränaren om att ja nu lägger skorna på hyllan tillsvidare, måste få ordning på mitt liv, min diabetes och mitt husbygge , spec nu när jag är arbetsför 25 %...
Så återstår att se om ja kommer spela igen eller om de blir gym enbart för min skull!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0