Möte , shopping och mat

Har nu en liten stund över innan jag skall hämta min man eftesom jag skjutsade han till jobbet imorse.
Skulle ju ändå åt samma håll men fick dock kliva upp en timme tidigare. så redan kl 07 var vi i bilen.

Hade ett möte i solna  och efter de så drog ja vidare till kista centrum, hade ett par tajts som ja bara skulle ha! Madde min vän har lika så snygga.....  och just den butiken finns bara där o i stan. orka ´åka till stan,  så kista blev de. Fasiken vad skönt de är att gå där när de är tomt, redan kl 10  var jag framme.

Så jag sprang in p¨å Cubus, GT Och  HM samt in på  Gstar. Men ut kom jag från GT med så snygga tajts med detaljer på, (sydda detaljer) lägger upp bild sen. endast för 50 kr då jag hade 150 kr tillgodo. kan de bli bättre!
Och då passade jag på att gå in på HM av en slump, brukar nämligen typ aldrig gå där nu mer så in där kom jag och såg direkt dessa snygga byxor jag ville ha... Madde sade att dem var från Cubus men hitta ju inga där så ja hade ju redan gett upp hoppet. Där av tajtsen från GT.

Så ut från hm efter alla prövningar blev de ett par till tajts. såååå snygga. bara äslakr dem!
Men var tveksam till stl... hade en stl mellan 34-36 så de blev 36 som satt lösare för de andra var lite för tajta för mina höfter!!!!
Lovar er en bild sen!!!!!!!

Nu skall ja mumsa mig en kesella med värmda bär och en halv fullkorns osötat kuse. nami!!!!!!
Sedan hämta barn och man!!!!!

Avslutar med kort på mina darlingar som kommer imorgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0