Motion, fika och en massa snack!

idag har jag verkligen fått en del av alla de saker som överskriften lyder.
Efter en 35 min prommis i högt tempo, (svettigt) så kom jag fram till Linda. Jag gick dock lite omvägar då ja aldrig gått till henne utan tagit bilen! Men fram kom jag! svettig och trött...

Fick oss en god the och en massa snack ia allfall från mig! vet e faan vad som är fel med mig, snackar som aldrig förr nu mer! :)
Men mysigt var de. hoppas ja inte pratade  sönder dig LInda?

Men ialfall, fick en mysig stund med Melvin som ville visa allt han kunde och så sött då han ropade till mig, catharina... heeheh sötis!!
tack linda för en mysig dag även om ja ej hann säga hejdå ordentligt!

Men de bar hemmåt iallafall, en 30 min prommis i högt tempo så var ja hemma! Mannen min var hemma pga illamående., spydde o allt så håller tummar att ja ej får det!!!
Mår lite dåligt , halsont!!!!
Nu myser ja framför dator o chattar med Tess på msn!!! gammalmodig eller som kör på msn???







Kommentarer
Postat av: tess

de e mest fjortisarna som sitter på msn nu för tiden.. de e därför vi passar så jäkla bra in där..

då kommer barnen fram i oss =)

Mohahahaha PÖSS

2010-01-25 @ 22:10:22
Postat av: Linda

Klart du inte pratar sönder mig, jag gillar när folk håller låda! Klart du ska skaffa Facebook det är ju jätteskoj ;)

Ikväll blir det PowerStep för min del hoppas ni mår bra o inte ligger magsjuka allihop, fy bubban!!



Vi ses o Hörs!!



Kram

2010-01-26 @ 16:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0