Nyårslöften och tankar!

Eller skall ja kalla de årstankar ???? jaa så blir det..
Har bestämt mig för vad jag vill uppnå och hur ja vill ha det och finns de ngn annan bra dag o tid att starta det på än den 1 jan på ett nytt år!!!!!????????????????????

Så mina planer ser så här ut:

* skall ej äta onyttigt endast godis och fika på födelsedagar och festligheter.
* Träna i mån om tid  och göra det bra. samt gå på mina fett prommisar.
* Ta vara på dagen, släng ej bort den på INGET... man vet aldrig vad som händer eller kan hända!
* Ta vara och ta hand om mina nära..

Men viktigast för mig är min hälsa. Äta bra o nyttigt inte bara för att gå ner i vikt utan för min diabetes skull. har verkligen märk skillnaden när ja nu ätit bra ett par dagar o inget godis mm, då har ja  sänkt mitt insulinbehov med hälften!!! bra va...

Så idag är de en nystart.... dra ner på alla kolhydrater, och DRICKA mer vatten sååå dålig ja varit på det!!!



Kommentarer
Postat av: mia

Mkt bra planer du har!!!

Kramis på er

2010-01-01 @ 14:32:47
URL: http://minarosorochjag.blogg.se/
Postat av: tess

Heej girl!

Jag skickar över matschemat över mejlen sen, det är ju efter vad jag oftast äter under diet.



Fan va schysst de me proteinet, mitt smakar skit just nu. Har whey 80 och tycker bara man blir alldelles slabbig i munnen. Kör du endast protein eller även kolisar efter gympass,

i drink menar jag då?



Vi har inte planerat nån tripp till Sthlm än, får se lite med jobb, handboll mm =)

Vad jobbar du med??



Glöm inte adda mig sen =)

Puss puss

2010-01-01 @ 20:41:12
Postat av: tess

hur går det för dig gumman...

addar du mig snart?? hihi



PÖSS

2010-01-02 @ 22:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0