Slutkörd!

Känner mig helt slutkörd för att börja med hur man vaknade upp kl 07 över att Trista vilkle upp ,en som tur var har ja världens bästa man som gick upp frivilligt. Jag hADE SÅ ONT I MIN ARM SÅ  jag fick invänta att tradolanen skulle verka. ( efter gårdagens bärande av tv på väggen , tung 50 " tv med)

Så efter ngr timmar var ja bättre. tackar gud för tradolan:)  men ialalfall. upp skulle ja .
Så ja satte på min OBH NORIDICA och gjorde men en esspresso intensivo och satte mig o kolla på film med resterade av familjen, nu då bara man och trista då tjejerna är hos sin far!

Ont i halsen har ja om ja får gnälla mer så dagen har varit en ännu lat dag för mig, trodde jag!
Då kom Tommy med Karma, mannen min o Tommy skulle ut tiull shoppping världen så ja passade Karma o hade trista hemma, Karma lekte medan Trista kolla på!
Hon är ju ej så van med andra barn än mina döttrar. Eftersom hennes nedsättning av imunförsvaret gör att vi ej får träffa  barn o folk så mycket under denna trid på året!Men överlyckliug o glad var hon över att Karma vbar här!
Världens godaste tjej, Tristas syssling som även är född på samma dag på året med 1 år imellan bara!. roligt för dem!

Hade även en kåt hund efter Moa hela dagen ,moa som nu löper och en kåt han dog som alltid är lika exhalterad över tjejer, spec nu idag... Så de höll på! här kommer beviset!


Kommentarer
Postat av: Tess

Haha va ja garva när jag såg bilden på hundarna, den lille hoppar på den stora.. haha



Hej förresten, jag har inte heller haft tid att skriva direkt. Fullt upp hela tiden, ibland blir det så. När man väl har tid att sitta vid datorn har jag ingen ork att skriva. Jag lägger nog in ett inlägg ikväll på diab-bloggen.



Ahh de va skittråkigt med matchen, fast så länge man e nöjd med sin egen insats så e de oftast lugnt hehe. Jag gjorde ett riktigt "kinderägg" mål som jag kallar det... Överaskning =)

Satsar från v6 å låtsas passa till v9 men håller kvar bollen å bara vänder skottet å målvakten har redan flyttat hela kroppen å hinner då inte med mitt skott som kommer i närmsta krysset.. haha ibland funkar det!



Hoppas du kan spela själv nästa helg då när du ändå ska dit, varför äter du tradolan? Jag fick tramadol ett tag för några år sen pga av min handbollsskada i ryggen, men jag blev helt bäng på dom så jag tog endast när jag verkligen behövde det. Sen plötsligt va dom slut...då hade mitt ex sålt till sina polare + att han tatt själv när han kom hem på fyllan.. idiot du vet. Kan berätta mer när vi ses.



Hoppas kunna komma till våren, så fort det blir lite bättre väder å handbollsledig blir det en visit i storstan. Min far kommer ner nu om 1 månad så jag ska kolla lite me han oxå.

Men det hade verkligen vart kul å träffas, vi verkar ju såå jäkla lika i allt =) soulmate.. hihi



Men vi hörs gumman, vi ska strax iväg å träna här.

Pössen å Kramen Tess

2010-01-24 @ 14:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0