Som på julafton

När vi kom hem från handbollen så började mannen min pula o leta i kontainern efter våra saker som typ stått i ett år nu! vi skulle ju haft tillgång i somras till huset men de hände ju lite saker eheheh!

Så nyss kom han in med våra saker ,lite av de ialalfall.
Tjejerna fick sina gamla leksaker, Tristas UGGS hitta vi som  vi köpte då hon låg i magen, elller hur att de passade. För små... hmmm!!!!
Så om ngn  vill köpa.! Rosa mjuka nya uggs tossor!
lika som dessa men i ljusrosa...


Stl M som motsvarar  ca : 19-20 passar en bäbis på 6mån-12 mån. om jag får gissa!!!
Även mjuk sula under.... som på resterande UGGSen

Garanterad äkta, köpt från USA...

Hittade även en del andra kläder. ganskja många av mina, sååå glad ja nu blev. Min älsklings tröja jehaaa!
Även Trista fick ärva av systrarna en massa kjolar o sånt! allid lika bra det!


Kommentarer
Postat av: Jenyn

JAg tror fan jag vill köpa de åt melvin.. jadet vill jag. ring sen.. hehe puss

2010-01-31 @ 09:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0