Stora tjejen!

Den 10 jan blev som jag  skrev tidigare min mellersta tjej 7 år gammal, så i dag hade vi ett enklare kalas för henne...bara de anhöriga som bidde i närheten kom mer som en symbolisk chest. Eftersom hon tidigare redan haft kalas!

Tänker fira in henne med stora tjejen som fyller den 17 feb. så då får ni som ej kommit komma:) om ni vill dvs..
SÅ redan från tidig uppgång var de full rulle, ett par kom redan vid 11 tiden sedan kom Mia, Tomas och Tommy med karma vid 14 tiden, får ej glömma min far med sambo...

Var skönt att de ej var många då man mer kunde umgås och prata , och sedan så kan ni tänka er hur de skulle se ut med massa barn springande här när allt ej ens är klatrt!
( Så katta med famlij samt Elli, vi får slå oss samman o fira sen :) ni förstår vår situation:)

Men ialalfall ,Tindra blev överlycklig, fick bla , en Hanna Montana skolväska av mia som hon stolt visa upp sin far och ej ville släppa ej ens då hon satt i bilen, Dock var iza lite ledsen då hon med ville ha en väska fast High scool M... men hon fyller snart så vem vet?

Sedan en massa pyssel saker av Tommy o Tommas och av moffa pengar, barbie  och dock kläder till den!
Av oss ett par UGGS och en Höst grejsemojs... som hon älskar!



Så ngt på huset har ni förstått att vi ej gjort i dag. joo föresten nu på kvällen blev de lite fix av klädkammaren så vi kommer in med alla kläder där. Så de blir mitt projekt imorgon, städa , fixa med papper och klädes rensning, så katta kanske du får en påse med överskning!!! om du vill?

Bilder på huset! ja ni de lovar ja er under morgon dagen då ja måste ta i dagsljus... så håll koll de kommer!!!

natti för nu äör sängen och kudde nära till hands!
Ett kort på sovrummet efter en dag inne i huset. Så mer möbler och mysfaktor kommer!



Kommentarer
Postat av: katta

Ja tack, me like!!! på måndag ska jag ligga på OP från 7.15 sen blir jag hemskickat 15.00... kul jul! jag ska göra en inflyttningspresent åt dig o brossan... kramiz!

2010-01-22 @ 10:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0