Uppdatering om husbygget!

Husbygget i dag:

har gått bra. En seg start med en tur till Bauhaus för inhandling av VVs saker. hmmm. sånt hatar jag! seg o dålig som man var!
Men ialafall så fick vi klart de sista på väggarna, listerna och rensning o städning av v-rum inför golvläggning.
Nu har mannen min lagt 1/4 del av v-rummet då vi kände att vi behöver vila med!Så en sväng till willys för mathandling och lite mys  så tar vi de lungt på kvällen!!!!!

har ju ändåp jobbat 30 timmar under denna helg!
Men nu gick han in en sväng för att foga de sista i tvättrummet!
Pannan är T klar med! bara inväntning från elkillen som kommer i morgon o kopplar in generatorn så vi kan koppla på golvvärmen!...

och inom dessa snara dagar så är golvet lagt där. mannen jobbar ju på dagarna nu med så då går de ej lika fort!
Men i veckan åker vi o handlar soffa och de man mer behöver för på fredag då tjejrna kommer ha jag lovat att de skall vara klart så vi kan bo där inne och de kommer vi hållla!!!

kort kommer då vi är klara helt med detta rum...
ingen som vill med till ikeai veckan???????????????????????????

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag åker gärna med till IKEA men det kommer ta lite tid innan jag kommer i så fall. Vi ska ha lite nya möbler hem senare.

Det var på Handelsbanken vi fick lånelöftet, så underbar att ha med att göra. Det var liksom inga problem. Så jag tackar åter igen för tipset.

kram

2010-01-11 @ 10:25:04
URL: http://20090801.blogspot.com
Postat av: mia

Jiipii =) när kommer du på fredag? Jag jobbar till kl 12 sen e jag ledig fram till 15 för sen ska jag hämta lillan på dagis. Kul att träffas ;0) Kul med erat hus oxå, får sätta upp fler bilder sen så man får se lite hihi...Hue mkt ska du ha sen när vi ses? Puss och kram

2010-01-11 @ 22:07:55
URL: http://minarosorochjag.blogg.se/
Postat av: catta

Elisabeth_: hahhahaa kom du , ja väntar.:)

de var så lite så! glad över att ni fick er dröm:) bara huset kvar men de kommer!!!!!!!



pöösss catta



Mia: brukar vara i salem till 13 tiden en om ja kommer runt 12 när du slutar! vart jobbar du?

pöösss catta

2010-01-12 @ 10:29:12
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/
Postat av: mia

jag jobbar i salem c så det blir ju perfekt =)Mitt mob nummer är 0737-352823. Jätte kraaam

2010-01-12 @ 11:37:28
URL: http://minarosorochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0