Varför gör jag samma fel hela tiden?

Ang min diabetes...... jag tar jämt alldels för mycket insulin till de godis jag äter. Där av en orsak till att ja inte vill äta godis!!!! jämt gör jag det. Fasiken vad irreterad ja blir!
Nyss låg ja på 5,1 o känner verkligen hur ja är på väg ner, men orkar ej äta ngt så dum som jag är så väntar ja in min känning, och ofast när ja då känner av den är bs nere på 2. hmmm! hur jävla dum får man va??????

jajaj så är livet med catta o diabetes!!! stå ut eller dö!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

det är jobbigt att ha diabetes =(



2010-01-30 @ 22:14:47
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/
Postat av: josefin

i ((L) GODIS:]

2010-01-30 @ 22:31:35
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej mitt lilla godismonster =) hihi

Vill du ha ett bra tips mot sötsug? Krom ska funka, jag testade själv ett tag när mitt sockersug va ´ganska på topp. Köpte i tablettform på life.



VA ska du inte spela mer?? Fasen va tråkigt gumman, vet ju hur mycke du älskar det. Hoppas verkligen du kan kunna komma tillbaka. Jag förstår hur ledsen du måste vara över det. Men låt de ta sin tid med träningen å de.,.. de löser sig alltid =)



Hoppas du haft en bra helg annars gums!

Pöss å Kram

2010-01-31 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0