Bröllop som stundade i helgen!

Ilördags var vi på goda vänners bröllop som var så mysigt fint o allt de där!
De hela startade kl 15 med kyrkan. sedan gav brudparet sig vidare för en lyxig biltripp med så snygg ferrarri.... snygg kan man gott säga.... de var en tripp de aldrig glömmer. (bilder kommer)

vi väntade in dem i kairo församlings hall där maten o diverse var....
Fint väder och o trevligt sällskap hela kvällen!
Men jag o mannen min gav oss vika vid 00.30 tiden då kosan körde oss hem.... en jobbig o tung dag efter väntade oss!!!!! riva ner gillestugan som Tommy o Nadia kom o hämtade .... så vi slapp köra till tippen! onödigt med då den var fin i trät mm!!!!

Men i helhet så var  de en underbar helg!
jag dansade med min man tilll världens bästa o finaste låt!!!!!! då barfota efter mina fötter gav sig vika , (10 timmar i high heels) . svettt mmm heeheheh!!! men jag var ej den enda som tog av sig. tror de flesta gjorde de!

bilder kommer så snart ja fått av ingela!!! :)
nu hämta tösan från dagmmamman!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men catta måste du skriva att du väntar på bilder från mig :D Nu sätter du ju press på mig hahahaha

2010-07-09 @ 19:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0