En riktig lugn dag!

idaf har ja bara varit hemma o myst av mitt egna hem, min soffa o allt sånt där!
Måste ju städa, pcka upp mm. Tjejerna var ute med vänner och när mannen min ko hem så tog vi cyklarna o syklade hela familjen upp till centrum o handlade samt hyrde filmer...

Så en riktigt mys o familje kväll blev de dock!!!
Nu sover Trista efter ett låååångt samtal med vaari på telelfonen, hon vägrade sluta prata.... och när de lade på så blöev hon sååå ledsen.. men med bobblings poå tv så gick de snabbt över!!!

Nu är de dax att hjälpa mannen min med el dragningar mm... tristas rum är nästa som står på schemat!
o vem vet. kanske lite ikea shopping i veckan!!!!?
träning kommer doick vara prio..... nu när vanliga rutinerna är tbx så är min träning tbx.... varje dag eller 3-4 dar till en början på morgonen när ja lämnat trista på dagis! Mycket cardio gäller de samt genon´mkörare påp hela kroppen....

Just de..... börjar jobba snart med, jipppui... den 16 aug drar ja igng!!! lite mia o catta shopping kanske? hon är min personliga shopper!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0