Öland nästa

Imorgon tidigt åker jag o tjejerna till öland och våldgästar stina..... mannen min stannar hemma, han jobbar så jag kände att ja behöver komma iväg. annars sitter man lätt inne. och tjejerna är mer än rabiata så de behöver sysselsättas... men hoppas resan går bra.. de tar ju ett antal timmar dit! åker via oscarshamn ca 5 timmar sedna båten på ca 2.5 timme. sedna är vi framma i byxelkrok, .... hoppas på vbra väder ialalfall!!

men vi tar en dag i taget!!1 men senast fredag måste vi vara hemma.....
hålll tummarna för mig att resa går bra medgtre barn som vill i nget annat än att springa.. oooo my god! hur skall detta gå!!.... ensam med! heheeh!!!! äör ju van att ha kim med mig annars!!1

Men men! ... väskan är packad.... tjejernas saker med!!!!!... så imorogn drar vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0