shoppingdag med kärleken

idag tog ja miiiiiig in tiill barkarby med miiin kärlek o dotter..... vi besökte chili, världens bästa butiik enliigt mig!!
Hiiiitta ¨å mycket finasaker där! Men kom där iiiiifrånmedlitetavlorosånt till tjejernaoen tilllmig!

Ett skrivbord var vi på jakt efter tiiiill tjejerna men httade inget  varken på miio el chili så vi åkte tiiill ikea,,, där blev debåde det och lite annat fix... men nöjd är jag!!!
Tjejerna blev glada då deras rum stort sett är klart, bara fiiin justeringen med putn o sånt!!!
kort o biiilder kommer íiiiimorgon!!!

Efter de vi kommit hem så blev tjejerna   sjuka. magsjuka, typiskt... så dagen o kvällen blev till att tvätta o sånt!
ja har dock stor städat ofiiiiiiixat med allt som behövs. Mycket att slänga...
ojojjo vad skit mat ja ätit, bara kakor o sånt! Men morgon dagen börjas o då skärpning ... ja måste verklgen de!!!!
mår o känner mig ej br av denna mat, trött mm!!! usch o blä för det!
trevlig lördag kväll på er!
om ni  underar över stavningen så är de mitt tangetbord som är trasigt. den hänger sig vi bokstaven i.... så ni vet>!

Kommentarer
Postat av: Tessie

Jag älskar också Chili-butiken!!! Köpte en soffa och en bokhylla där nu till min nya lgh! :) Jag var också på ikea idag, konstigt att vi inte sågs. ;)

2010-07-31 @ 22:58:30
Postat av: tess

Jag slängde oxå allt skräp nu, idag blir det att fixa matlådor för veckan. Mycket kyckling =)

2010-08-01 @ 12:44:53
Postat av: Malin-mamma till Sam och bebis i magen

Hej hej! Allt bra?

Jag gick över 9 dagar med Sam, får se vad det blir nu. Kanske kommer tidigare!

2010-08-01 @ 21:47:44
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0