5 trevliga & underbara år tillsammans!

På söndag firar jag o mannen min 5 underbara år tillsammans , så snabbt tiden gått. Mycket vi varit med om ihop, både nero uppgågnar... men de är ju just de som gör ett förhållande starkare...

På lördag är de 30 års fest hos Tommy, litet roligt tema, vi tjejer skall klä oss till killar o killarna till tjejer!
Skall bli riktigt kul att få klä kim i mina kläder... heheheh sååå ja kommer skratta...
De är ju lite enklare för oss tjejer känns de som!!
kort kommer kan jag lova.. på mig iallfall då mannen min ej villl vara mer´d i blooggen o spec inte i tjejutstyrsel!

Sedan är de söndag . Vår dag, bara min o kims!!! Skall försöka hitta på ngt mysigt..
Som mannen min sade, indiska ( som vi älskar) eller om vädret är fint en picknick nere vid lejondals.. (sjön där vi bor).. kan vara riktigt mysigt. personligt mm! vi får se!
Ngn som har en bra ide om vad ja kan inhandla till min man? råd tack!

så man kan älska en , trodde je på de igen:)
gammal bild från förra året i egypten!



Min eviga kärlek!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0