Dagen i sin helhet!

bÖRJADEM ED ATT JA SKULLE LÄMNA TRISTA HOS DAGMAMMAN! då såg ja en bil stå utanför oss, de var besitkningsmannen som skulle bes, huset inför banken o lånen mm!
Så de blev en timme med honom, men de gick bra!

sedan så drog ja till gymmet o pumpade liute.. skönt! men mört!
Efterde han jha hem o duscha slängai mig mat o sedna ut o lägga sig i solen en 30 min innan svärfar kom för att hjälpa till med städ o planering med kontainer mm!!!
Så då blev de allt fart... inte med de så glömde jag att ta min medicin så snacka om värk som kom smygande framåt kvälleN"""

NÄR MANNEN KOM HEM SÅ DROG VI VIDARE TILL ETT STÄLLE I NÄRHETEN O KOLLADE IN PUTSEN DE HAR GJORT SOM SKALL PUTSA VÅRT HUR! snacka om snyggt gjort! där är ja nöjd, bara hoppas matrialet blir till bra pris med!!
Nu är vi hemma , sliten o seg med smygande träningsverk så ja tror ja ens ej komer upp i morgon!
Jo vi handlade lite med på kvällen!. skall ta o försöka ge mig på lasnge... har aldrig gjort de förr!

ngng som har bra recept eller råd hur man gör???? maila el komentera de!!!!!
nu fix för natten, en lååång o tung dag väntas imorogn!
natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0