Dagens morgonträning!

Idag blev de av igen! jag gav mig av mot gymmet redan på morgonkanten så¨ja skulle iväg. ananrs blir ja sittande hemma!!! måste de ske så gärna på morgonen!!! stgress av att hämta trista ni vet:)

Så jag har nu köpt gymkortet för 6 mån framåt!
Passade då på att köra ett pass. blev bla gym hela kroppen me´st fokus på ben o rumpa!
sedan blev de 30 min cardio... bådå löpning och crossen!!! skönt!

Känner nu mig mör ikroppen efter två dars träning"... så får se hur morgon dagen blir....... har kanske såp träningsverk så de heter duga!
sedan så firar ju jag o mannen  mig 5 år så de blir ngt mysigt på kvällen!
så sorry Annelie måste avboka imorogn!!! vill ju inte göra min man arg:)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hejsan Catta!

Gillar verkligen din blogg för du skriver så entusiastiskt om allting. Inspirerande! Kram från din fd handbollslagkamrat...

2010-06-22 @ 23:52:23
URL: http://englundengland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0