En dag på stan med underbara vänner!

Dagen i dag har nog varit en av mina bästa dagar på väldig väldigt lääänge... För de första så unmicks ja med mina vänner. Mia som jagh håller av så  mycket och sedan träffa vi upp Stina som jag gått samma klass som i högstadiet , samt vi spelat handboll ihop sedan vi typ vaer 6 år!

Nu har vi hittat varandra igen via FB... bra sajt de där. hehe!
Så jag o mia strosa runt i stan och shoppa såklart... De är mias fel.... så som hon skyller på mig att hon börjat på alla olikasporter mm! Så ja skyller detta på henne.. att ja kom hem med en tröja, ett par tajts och ett par gladiator skor som ja måste lämna tbx.... de var fel vända i ena spännet! hmmm!!!!

Men tröjan gilla ja o tajtsen så coola,,, de var som slitna med lite spetts under... love it!
Bild här:



kanske svårt att se. men älskar dessa o billiga med var dem!1 så tack mia... min persolinga shopper... hehe en måste ta mer färg nästa gng!! mia du glömde skorna , de rosa!!!! köp de!!!


Jahaa åter igen efter att knatat runt så mötte vi upp stina i kungsträdgården och gick runt där då de har ngt med resturanter o mat stånd mm att göra.. så de var prova på olika maträtter som gällde..
ja tog först en lamfärsburgare, så gött och sedan efter ett tag gick vi vidare o tog oss en vofflar sprial... som satt på en pinne, med choklad till mumsigt... fattades bara ölen, men hade bilen med oss in så!!!

Innan de så tog ja o mia oss en lättare lunch på ett fik inne i Gallerian, blev en nyttig smoothie o en frukt  yougurt.. mumsigt..

fina vi är va!!!?????? slut gådda . efter en lång promis runt i stan! MEd såååå mycket folk, och de var så kallt!!
Man tordde de skulel vara varmt men näää. riktigt kyligt. så jag höll på att förfrysa. ärligt alltså! Och jackan glömde jag i bilen så klart!

Men ialalfall så har jag haft en helt underbar dag.. Med underbara vänner och de bästa med allt är att ja kom ut, jag gick i stan! jag har haft sådan panik att umgås inne i stan, lite så blir de när man suttit inne med Trista hela vintern pga vi ej fått umågs med folk ( hennes imunförsvar).. man blir lätt isolerad!!

Men idag så var de sååå skönt, ja mådde så bra och är så glad över att ha så nära o kära vänner brevid mig som stöttar o får mig må bra!
Synd bara Madde du inte han o kunde komma in! sakna dig tjejen o ville ju att ni skulle Träffas!
oCH jENNY, VI FÅR TA EN DU O JAG DAG SNART. BÄTTRE PLANERING!!!! BARA!!!

Nu kolla rtunt ipå nätet o koppla av medan man är fri från folk mm!

Kommentarer
Postat av: Jennyn

min utmaning till dig är att du ska ta det tionde kortet i dina bilder o lägga ut på bloggen. fuska inte

2010-06-05 @ 22:47:58
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0